نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

گمشـــــــده ......


باز در زورق تنهایی شب
میروم تا دل دنیای دگر
میروم تا که به خورشید سحر
شام چشم سیه ات
یاد کنم
و به دامان یکی دشت خدا
از غم عشق تو فریاد کنم

چیست در غربت گلبرگ بهار
که هنوز خنده نکرد شاد نشد
ریخت از شاخه ای پر بار درخت
هیچ آباد نشد

نه به دشت
نه به باغ
نه به کوه
نه به آرامش گلهای شبو

همه جا پای دلم برد مرا
همه جا سر زدم و پالیدم
پیش هر شبنم  اشک
تا دم صبح نماز
نالیدم

من ترا هیچ نکردم پیدا
گوش کن قصه ای غمگین دلم
ثانیه های غم تنهایی من
چقدر دشوار است
من ترا میخواهم


حدیث غربت ....

از آسمان چشم تو دنیا خریده ام
از مستی نگاه تو مینا خریده ام
عطر تنت هوای دل انگیز زندگیست
دانسته ام که قامت گلها خریده ام
دارم هوس که سر زده مهمان من شوی
حور بهشت و لیلی زیبا خریده ام
با من حدیث غربت تو ناله میکند
گوش کن ببین که ساحل دریا خریده ام
ای عشق ای ستاره ای شبهای بیکسی
یاد تو است که هر دم و هرجا خریده ام

گلـــــــــــــــــه .......

از اشک چشم و ناله ای دل بیخبر شده
مرغ شکسته پر همه جا در بدر شده
دیریست که آفتاب به ما سر نمیزند
کی میرسد خبر که دوباره سحر شده
صد بار قصه های دلم ناشنیده رفت
آیا عزیز و مونس من از دگر شده
یاران اگر پیام مرا میبرید به او
گویید که دلبرش چقدر خون جگر شده
ای کاش بشنود همه شب ناله های من
یا با خبر شود که دل و دیده تر شده

غــــــــــــم ........

هر طرف دیده ام صدای غم است
قصه ای درد بیدوای غم است
گوشه ای شهر دل بیا و ببین
آسمان و فلک خدای غم است
مست بودیم و کس نمیدانست
شام و صبح و سحر هوای غم است
میرود یار ما به او گویید
رفته ای سینه آشنای غم است
پیش ذات خدا کنم شکوه
پاره ای دل مگر برای غم است  ؟
کی زنم بوسه ها به لعل لبش
هر کی میگفت که این شفای غم است