نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

همیــــشه هستــــــــی ......


هنوز عطر نفسهایت کنار بسترم باقیست
هنوز گلبرگ لبهایت به لبهای ترم باقیست
هنوز در کوچه های شب صدای تک تک پایت
هنوز تندیس اندامت به دیوار و درم باقیست
به من آهسته میگفتی که پرواز کن که پرواز کن
مرا تاب و توانی  نیست فقط بال و پرم باقیست
چقدر از جور این مردم دل افسرده ای دارم
ز بس نالیده ام از غم همین چشم ترم باقیست
هنوز ترسی که دیگر بر نگردی در سرای من
به هر سطر غزلهایم به شعر و دفترم باقیست
تو خود میدانی جان من که من از عشق لبریزم
هوای عشق و مستی است که عمری در سرم باقیست

تمنــــــــــــــــــا .......

تمنـــــــــــــــــــــا   .....

بهر دل امشب بمان بگذار جوانی میکنم
زنده ام با چشم مستت زندگانی میکنم
تا سحر با شعر با صد ها غزل
از برایت مهربانم نغمه خوانی میکنم
پای تا سر از گلی از غنچه های یاسمن
بهر باغ دیدگانت باغبانی میکنم
گر غمی در دل تو داری اشک میریزم خموش
وقتی میخندی عزیزم شادمانی میکنم
دوست دارم در برم باشی شوی جانانه ام
روز و شب از بهر مهرت مهربانی میکنم
قصد آزار کسی هرگز ندارم در سرم
از برای لیلیم شیرین زبانی میکنم