نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

گل من

گل من ....

تو از من آرزوی کن سر و جانم فدای تو
تمام هست و بود من برای تو بـــه پای تو

زبان شاعرم جـانم دوای درد مهجوریست
همین شهد و عسل از تو لبان من دوای تو

گل من خوب میدانم که چشمانت بهاران است
خدا داند به دشت و کـــوه به باغ دل هوای تو

گناه کردن بلد نیستم عبادت میکنم یک بت
نماز صبح و شام من عزیز من برای تــو

دگـــــــــر آرام نمیگیرد دل دیوانه ام امشب
به گوش دل نوای تو چه زیبا است صدای تو

الهی آسمان از تو تمام عشق و جان از تو
ترا خواهم کنار دل بــه صبح دیده جای تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد