نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

بوســـــــه .....

دو چشم مست ترا عاشقانه میبوسم

گل  سپید  خیالت   شبانه   میبوسم


به کوچه های غزل عطر آسمانی  توست


قدم  قدم   قدمت   ...   دانه دانه    میبوسم


تو در کنار دل من  همیشه  مهمان باش


که مست شعر تو هستم  ترانه میبوسم


ترا شقایق هر باغ و هر چمن بوسد


من از هوای رخت هر جوانه میبوسم


سحر کنار گل و نسترن تو میخوابی


من از تو هرچه ببینم نشانه میبوسم




پاکیــــــــزه .......

تو زیباتر ز گلهائی گل گلخانه ی جانی
نسیم عطر هر باغی بهار هر گلستانی
تو موج مست دریائی به شادابی چه والائی
هوای پاک شبهائی شقایق های بوستانی
میان آسمان عشق تو خورشیدی تو مهتابی
کنار اختران صبح تو پیدائی تو پنهانی
ترا من حور میبینم مثال نور میبینم
تو حسن لاله در صحراهمیشه پاک دامانی
تو چون شبنم دل انگیزی چو غنچه سخت رنگینی
میان ابر بارانهاتو پاکیزه چو بارانی

عطر بهــــــار .....



امشب بیا کـــــه جلوه ی هفت آسمان تویی


مهتاب تویی ستاره تویی جسم  و جان تویی


در امتداد کوچه ی تاریک لحظه ها


عطر بهار تویی و صفای خزان تویی


گلبرگ هـــای باغ محبت جوار تست


شبنم تویی آب تویی باغبان تویی


یک ثانیه مهر و الفت تو از دلم نرفت


دارم گمان کـه اختر کون و مکان تویی


صد قصه بود حکـــایت چشمان مست تو


شعرم تویی قصیده تویی داستان تویی