نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

هـــــــوای یــــــــــــــــار ......

هوای یار   ......

دیگر سخن از عشق کسی چشم سیاه نیست
امروز ترا دارم و حرف دگرا نیست

افسانه ای من شهر به شهر کوه به کوه رفت
جز بوسه ای شیرین لبت هیچ دوا نیست

دیدم که گره خورده نگاهم به نگاهت
شادم که تو هستی و دگر گره گشا نیست

ماه دل من هر غزلم صبح  تو دارد
این جا به جز  عطر تنت آب و هوا نیست

من منتظرم باغ گلی عشق تو باشد
این غنچه ای دل را همه جا لطف و صفا نیست

دانسته کنم سجده   به  آن خاک کف پا
کفرم تو مگیر جز تو خدایی به خدا نیست

با من تو بمان هر نفسم یاد تو دارد
من عشق ترا دارم و جز عشق شما نیست

زاهد تو ندانی که  گناه چیست  وخطا چیست
در مذهب دل عشق  گناه نیست .... گناه نیست