نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

جــــــانانه ام ......

هر جا نفس کشیده ام آنجا هوای توست
در آسمان خاطر دلها صدای توست
تا کی برای عشق تو من ناله سر دهم
جانا بمان کنار دلم جای پای توست
شاید شود شبی که بیایی به دیدنم
آغوش گرم عاشق من از برای توست
از مستی نگاه تو   بیمار گشته ام
داروی درد سینه ای من از دوای توست
گلبرگ باغ خاطر  دنیا خزان گشت
در عطر آسمان بهاران نوای توست
عشقی جوانه زد به دلت یاد من بکن
در ریشه ریشه جان و تن من صفای توست
رفتی اگر چه خانه ی جانم خراب گشت
سوی خدا دو دست نیازم دعای توست

هــــــدیــــــه ......

شعر من را میخری؟ ای دوست ارزان میدهم
تازه یک تخفیف ویژه بهر خوبـــان می دهم

ذرهء از شهد لب هـــــایت، بنوشانم که مــن
مست لب هایت شوم شــعر فراوان می دهم

اندکی با من مدارا کن، در آغـــــــوشم بگـیر
یک بغــــــل از مثنوی هم، بابت آن می دهم

باشراب چشم خود مستم کن ای گل تا سحر
من به ناز چشم تو، تا صبح دیوان می دهم

آرزوی دیدنت ای مـــــــــــــــــا زیبا روی من
هرچه میخواهی بگو من سهل وآسان میدهم

گر طلب کردی متاعی!! بیشتر از شعر مــــن
شاعری را ترک گویم، پای تو جان می دهـم