نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

آرزو

آرزو ....

گر توانی تــو بیا صبح بهارانم باش
باغ و بوستان دلم عطر گلستانم باش

بیکسی رنج دل خسته و دیوانه ای ماست
جان فــدای تو، بیا دلبر جانانم باش

آیت چشم تو زیباست برایم بفرست
من که پیغمبر عشقم تو قرآنم باش

هر شب و روز به شعرم نفس تازه ببخش
مطلع هـر غزلم حــرمت ایمانم باش

آتشی گــر به تن ما زدی عیبی نیست
سقف ویران شده ای خانه ای ویرانم باش

من که در ماتم گلهای خزان می گریم
تو بیا در من و چون تازه گلِ جانم باش

گلـــــــــــــریز

گلریز

  • جانانه ای من قصه ای پائیز قشنگ است
  • با بودن تو شــام غــم انگیز قشنگ است

  • بنویسم هزاران غـــــزل ناب برایت
  • گر عاشق من باشی همه چیز قشنگ است

  • لبخــند بنشانید به لبی جــــوهر دین است
  • هرگز مشکن دل .......بپرهیز قشنگ است

  • هر گوشه هنوز برف غمت بر سر ما است
  • با عشق تو هــــر روز گلاویز قشنگ است

  • نیستی جـهان ارزش خــاشاک ندارد
  • در مقدم تو کوچه ای گلریز قشنگ است

  • هنگام نماز بوسه زنم سـاغر لب را
  • آری بخدا صبح سحر خیز قشنگ است