نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

آغوش خیال

آغوش خیال ....

هر چه در شهر طلایی خدا بود تو دادی به مـــــن
عطر گل بود بهار بود و صفا بود تو دادی به من

غزل ناب لبت بــــــــــــا می گلگون شراب
که دوای دل ما بود شفا بود تو دادی به من

باغ پــــــــــــــــــــر بود ز صبح نفست میدانـــــم
هرچه خواستم همان آب و هوا بود تو دادی به من

اخـــــــــــتران جلوه کنان مـــــــــال نگاهت گشتند
خواهشم صورت ماه روی شما بود تو دادی به من

این فلک هر چه که بود قسمت مــــا هیچ نداد
آرزویم ز جهان مهر و وفا بود تو دادی به من

شب در بستر آغــــــــوش خیـــــالت خفتم
یک بهشت عشق به ما بود تو دادی به من

حال که هستی بمــــــــــان تا نفسم باقی است
نام تو زیر لبم بهر دعا بود تو دادی به من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد