نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

جـــــــان مـــــــــــــن ..............

جــــــان من  .........

بگو امید دل من دلم کجا بردی  ؟
چگونه مست نمودی بگو چرا بردی  ؟
من از هوای گل و لاله بیخبر بودم
مرا به اوج بهاران آشنا بردی
مرا چو ماه چو خورشید آسمان کردی
مرا چگونه بگویم تو تا خدا بردی
تو از کدام بهشت آمدی به شهر دلم
که تاب سینه و دل را چه دلربا بردی
قسم به عشق به دلهای عاشقان سوگند
شکسته بال و پری را تو بیصدا بردی
ببوسمت که مرا با لبان شیرینت
تو جان تازه ای دادی تو با صفا بردی
مرا عبادت چشمان مست تو کافیست
کجا به سجده بیفتم مرا کجا بردی
من از مفتی و ملا و شیخ بیزارم
چه خوب شد که مرا سوی کبریا بردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد