نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

عشــــق ......

عشــق ........

یار من همدم من دلبر دردانه ای من .......عشق زیباست
ماه من اختر من گوهر یکدانه ای من  ........ عشق زیباست

دوست دارم که سرا پا بسوزم با عشق
باغ من بلبل من نو گل و پروانه ای من  ......عشق زیباست

هر سحر باد خزان کرده پریشان دل من
تو گل سوسن زیبا تو جانانه ای من  ..........عشق زیباست

درد غربت به خدا سوخت مرا بام و درم
جان من بستر من خانه و کاشانه ای من ...........عشق زیباست

نفسی میکشم از عشق که از عشق مستم
جام من باده ای من ساقی و میخانه ای من  .......... عشق زیباست

عاشق خال  لب  و زلف سیاهت گشتم
تو مرا دام  مرا   آب مرا دانه ای من   .............  عشق زیباست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد