نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

عطر بهشت ....

عطر بهشت

بیتو کجا سفر کنم باغ و بهار من تویی
عشق و امید من تویی بو س کنار من تویی
جان به کسی نمی دهم هر نفسم برای تست
بهر خدا نوشته ام یار و نگار من تویی
هیچ مخواه رها کنم کوچه و شهر و خانه ام
لاله و گلعذار تویی دشت و دیار من تویی
باده که از لب تو من دوش چو سر کشیده ام
ساقی میکده تویی شرب و خمار من تویی
چیست بگو نبوده ای  ؟ هر چه که است تو بوده ای
ماه کنار آسمان در شب تار من تویی
باور من بکن گلم عشق تویی جهان تویی
عطر بهشت من تویی دلبر و یار من تویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد