نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

حرمت عشق ......


قصه ی دل به آشنـا نکنید
یاد اشکم به ناخدا نکنید
تب عشقی گرفته جان و تنم
داروی دردم الـتجا نکنید
مست چشم سیاه یـــــار شدم
نازنینان به من نگاه نکنید
شب خاموشی دل است امشب
با رقیبم مرا رها نکنید
راز عشاق بـــا وفا اینست
دوستان را ز هم جدا نکنید
من که شب تا سحر خدا گفتم
سر خـــاکم خدا خدا نکنید
تا نفس داشتم دعــا کردم
صوفی و شیخ را صدا نکنید
خون سرخی که میچکد از چشم
دست و پای رقیب حنا نکنید
اشک و زاری و ماتم و افغان
آسمان کرده است شمـا نکنید
بنویسید به سنگ تربت ما
حرمت عشق زیر پـا نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد