نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

خانه ی دل جای تو ....


غنچه ای گلهای من


آتش صحرای من


شبنم   و صهبای من


لولوی دریای من


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


وای که زیباستی


ماه دل آراستی


عاشق و شیداستی


مست تمناستی


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


شام و سحر با تو ام


چشم به در با تو ام


دیده ی تر با تو ام


یاد به ببر با تو ام


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


کشته ی آن خال تو


آه به دنبال تو


دیده و دل مال تو


بال و پرم بال تو


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


جان منی جان من


لعبت جانان من


همدم چشمان من


اختر تابان من


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


آمدی با ما بمان


هر شب و شبها بمان


در بر دلها بمان


بی کس و تنها بمان


کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو


این دل شوریده ام مامن   و ماوای   تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد