نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

وفـــــــــــــــــــا ....


با بوسه میشود که دهی تو شفای ما


دیریست نشسته ام که بیاری دوای ما


دل مست یاد روی تو است نازنین من


روزی گذر بکن که ببینی وفای ما


غم حلقه کرده باز تن خسته ام ولی


دارم امید به گوش تو آید صدای ما


آرام بمان کنار من ای آرزوی من


تا عطر پاک مهر تو گیرد هوای ما


باور نمی کنی که تو هستی امید من


گوش سحر شنیده  شبانه نوای ما


باز کن دلم که بوی وفا بشنوی از آن


از پشت درب بسته چه دانی بهای ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد