نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

صــــبر کــــن .......


میروی آغاز ویرانیست ما را صبر کن


گریه ها آرام و پنهانیست ما را صبر کن


دیده بستم تا نبینی قطره های اشک من


من چه سازم بیتو بارانیست ما را صبر کن


لحظه ی بنشین برایت حرف ها دارم عزیز


قصه ی دل سخت طولانیست ما را صبر کن


زندگی کی لطف دارد با من هم کاری نکرد


این دو سه روز عمر با ما نیست ما را صبر کن


دوست دارم کس نداند قصه ی درد مرا


یاد رویت عشق پنهانیست ما را صبر کن


قول دادم مهربانی ها کنم بهر دلت


دل شکستن نا مسلمانیست ما را صبر کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد