نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

تمنـــــــــا .......


خسته ام از دل من عشق تمنا نکنید


بهر آبادی من کوشش بیجا نکنید


سرزمین دل ما سوخته از جور کسی


خاطر سینه ی ما غصه ی دنیا نکنید


آنکه میدید که آتش به بر ماست چو شمع


گرچه دارد به لبش خنده ی   پروا نکنید


ما چشیدیم شراب از لب خوبان جهان


لذتی نیست بدانید  شما ها    نکنید


تشنه لب نیستم اما ز تو من میخواهم


بهر هر تشنه لبی قصه ی دریا نکنید


خار دنیای ذلیل  میدهد    آزار ترا


گریه و سوز و فغان از دل شیدا نکنید


مرگ من میرسد آهسته یکی صبح بهار


بر سر تربت من ناله و  غوغا نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد