نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

هــــوای گـــــریــه دارم .......


لحظه ی بنشین کنارم من هوای گریه دارم


عاشقم آغوش پاکت را برای گریه دارم


هیچکس در غربتم مانند غمها یار نبود


با و جود بیکسی بازهم نوای گریه دارم


کس نمیگوید ما را یک خبر از غنچه ها


در کنار فصل پائیز هایهای گریه دارم


ای که بشکستی سبویم را ندانستی که هیچ


ساقی میخانه را من آشنای گریه  دارم


لحظه ی با  ما بمان تا ما نفس داریم به جان


سالها در خلوتم ماتمسرای گریه دارم


طاقتی دیگر ندارم دوستان باور کنید


از دل بشکسته ام امشب صدای گریه دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد