نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

امیـــــــــدم ....




امیـــــــدم ......


تو بهاری و  ..... من


لحظه های خسته ی خزان


تو ستاره ی تو ماهی ...... تو خورشیدی


من آن ور جهان


تو آغاز سروده ی فصل یک کتابی


و من .....


آخرین صفحه ی سفید بی نام و نشان


ترا بلبلان باغ همیشه


نوازش دارند


مرا بشکسته دست گل آلود باغبان


وای تو ......


آری تو مطلع غزلی  هستی از حافظ


و من ... مقطع ام


مقطع بی نام و نشان


ترا خداوند پاکیزه تر از شبنم صبح آفرید


و منم  ....آب گوشه ی مرداب


آب باران


تو همای بلند پرواز آسمانها و


کهکشانهائی


و من .......


پر شکسته کنج غربت زندان


حرمتت میکنم بیا و زود بر گرد


چشم به راهم


نه با دیده  ام  حتی با جان .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد