نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

به کس نگــــــــــــــو .......

به کس نگو

من مست و بیقرار تو هستم به کس نگو
هم یار و هم نگار تو هستم به کس نگو

شب آرزوی چشم تو دارم برای خویش
دیوانه و خمار تو هستم به کس نگو

در زندگی دو حرف مرا مانده است به سر
مهتاب شام تار تو هستم به کس نگو

هر گز شبی نبود که نبودی کنار دل
من روز و روزگار تو هستم به کس نگو

حالم بپرس که بیتو نفس میکشم چرا  ؟
هر ثانیه انتظار تو هستم به کس نگو

در دشت زندگی تو که هستی بی غمم
من صبح نو بهار تو هستم به کس نگو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد