نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر
نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

نـــــــــــازنــیـــــــــن مــــــــــــــن

دلنوشته هــــــــــــای یک شاعر

تقدیر

تقــــــدیر .......

عشق تو واژه ای زیبــــــای نفسهای مــــــــــن است
هر دلی حرف تو گفت شعر تو داشت جای من است

من که هر شب غزل چشم ترا می دزدم
صبح زیبا نگران من و شبهای مـن است

در دل باز بکن فصل خــــــزان عیش نداشت
غم این کوچه ای سرد همدم غمهای من است

عاشقان نذر گرفتند من و تو مــا شویم
بخدا آن گل ماه آن گل زیبای من است

نیست ما را هــــــوس باده و میخانه و می
مستی و شور جنون قسمت دنیای من است

بی ادب نیستم حرفیست کــــــــــه طبیبان گفتند
کنج لب ...... کنج لبش حب دواهای من است

آسمان هدیه ای زیبای تو از مـــــــــا نشد
چشم طوفانی ما قصه ای دریای من است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد